Tænk udsmykning ind, når du bygger en model af dit drømmehus

Hvem går ikke og drømmer om at skabe sit eget hjem, være sin egen arkitekt og få et smukt hus sat på grunden? Er du modelbygger og nyder samværet i modelbyggerklubben, så har du de perfekte rammer for at bygge en model af det hus, du drømmer om at få. Selvfølgelig kan arkitekten tegne det smukkeste hus, men har du selv en rumlig forståelse, kan du også selv bidrage.

Husk udsmykningen i dit nye hjem

Når du laver modellen af dit hus, er det vigtigt, at du fra starten tænker udsmykningen ind. Du kan for eksempel arbejde med forskellige former for dekoration på væggene. Eksempelvis et Lærred, som man i webshoppen desinio.dk kan finde i utallige udformninger.

Et lærred er en spændende måde at dekorere hjemmet på, og når du selv skaber dit hjem og udarbejder en model af det, kan du fra begyndelsen tænke plads og rum ind i huset, som vil være velegnet til udsmykning med et lærred eller flere.

Husk at dele din glæde ved dit nye hjem med fællerne i modelbyggerklubben, hvor I kan sparre hinanden og give hinanden ideer til, hvordan I kan optimere jeres modeller, hvad enten de er af jeres kommende boliger eller af helt andre ting.