Del dit modelbyggeri med andre

Som modelbygger ved du, at der er en stor tilfredsstillelse ved at gøre arbejdet færdigt og kunne præsentere en ny, færdig model for familie og venner eller de andre medlemmer af modelbyggerklubben. Hvad enten du bygger skalamodeller af flotte skibe fra renæssancen, fly fra 2. verdenskrig eller er den stolte ejer af en stor modeljernbane, så er det et fantastisk projekt hver gang at starte på en ny model og efter mange timers hårdt arbejde blive færdig med den.

Hvorfor ikke gå skridtet videre og dele dine modelsuccesser og dine arbejdsprocesser med at skabe modellerne med andre? Du kan blive blogger eller influencer og skabe dit eget univers på de sociale medier, hvor du deler dine modelprojekter med andre.

Kom i gang med få redskaber

Der skal ikke så meget til for at blive blogger på de sociale medier, og det gælder også, hvis du vil etablere dit eget modelbyggerunivers på de sociale medier. Du skal have mulighed for at tage gode billeder, som du kan uploade på eksempelvis Facebook og Instagram. Du kan komme langt med en god smartphone, som i dag er udstyret med så gode kameraer, at de kan løse de fleste opgaver.

Naturligvis skal du også have et mobilcover til din smartphone, så du kan beskytte den og sikre den mod skader, hvis du skulle være så uheldig at tabe den på gulvet eller på anden måde komme til at behandle den lidt for hårdt. På Holdit kan du finde det mobilcover, der passer til din øvrige stil og dine behov, så vi vil råde dig til at tage en tur omkring denne webshop og afsøge de mange muligheder, der er at vælge imellem.

Med disse ting i hånden er du klar til at gå i gang med dit formidlingsprojekt. Måske er du heldig at ramme et helt nyt marked inden for de sociale medier, så du kan etablere en forretning på baggrund af din store interesse for at bygge modeller. Måske ender det med kun at blive et fornøjelsesprojekt, og det er heller ikke ringe. Det vigtigste er, at du får lejlighed til at dele din hobby med andre og på den måde trække nye udøvere til.